Пасажир рейсу Мумбаї-Бангалор індійської авіакомпанії SpiceJet провів весь політ замкненим у туалеті через поломку дверей.
Чоловік відвідав вбиральню невдовзі після зльоту. Однак замість того, щоб повернутися на місце, він опинився у пастці. Благо ненадовго, лише на 45 хвилин.
Побачивши його вкрай незручне становище, екіпаж намагався відчинити двері, але марно. Тож нещасного пасажира звільнили після посадки, залучаючи техніків.
Весь цей час команда літака спілкувалася з ним через щілину, заспокоюючи і прохаючи його не нервувати.
Українців накриють масштабні перевірки в липні: кого позбавлять соцвиплат та пенсій
Вийдуть на пенсію навіть без робочого стажу: кому з українок доступний несподіваний привілей
У всіх областях України: ТЦК запровадили важливі нововведення для військовозобов'язаних
"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
"Ми зробили все можливе, щоб відкрити двері, але у нас нічого не вийшло. Не панікуйте, ми йдемо на посадку за кілька хвилин, тому, будь ласка, закрийте кришку унітазу і сядьте на неї. І захистіть себе. Як тільки відчиняться головні двері, прийде інженер, - говорилося в записці.
Авіакомпанія висловила жаль з приводу інциденту та пообіцяла повернути вартість квитка потерпілому.
Благо людина не страждала на клаустрофобію, що погіршило б ситуацію в кілька разів. Хоча до такої ситуації точно ніхто не був би готовим.
Нагадаємо, стюардеса вилетіла за борт: що сталося під час однієї з найнебезпечніших авіакатастроф
Як повідомляв "Знай.uа", "я не розумію, чому": пасажир літака поскаржився на сусіда, який "травмував" його собаку
Знай.uа писав, літак екстренно посадили після знахідки в туалеті - пасажири не могли в це повірити