Ліліана Гірап – перша жінка-пілот Boeing 737 румунської авіакомпанії Tarom. В інтерв'ю виданню Mirror вона розкриває завісу таємниці та ділиться унікальними подробицями роботи командира комерційного літака.
Статистика свідчить, що шанси стати жертвою авіакатастрофи вкрай малі – лише 0,000001% літаків зазнали аварії за останнє десятиліття. Однак страх перед польотами все ще глибоко вкоренився у свідомості багатьох людей. Про це повідомляє Mirror.
Ліліана пояснює, що екіпаж проходить ретельну підготовку до реагування на будь-які надзвичайні ситуації – від збоїв у гідравлічній системі до повної зупинки всіх двигунів.
"Немає жодної секунди, коли ми думаємо, що літак розіб'ється і потрібно звертатися до пасажирів з оголошенням", - зазначає вона.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
За форс-мажорних обставин пріоритетом для екіпажу є пілотування та оперативне вирішення проблеми, а не сполучення пасажирів. В екстремальних ситуаціях, коли падіння здається неминучим, пасажири, ймовірно, не отримають жодного попередження, оскільки всі зусилля будуть спрямовані на порятунок.
Роль екіпажу в таких випадках полягає в "управлінні натовпом" та забезпеченні максимальної безпеки пасажирів.
"Щойно ми дізнаємося, що загроза пройшла, і попереду на нас чекає планове приземлення, тоді вже робимо оголошення", - зазначає вона.
Нагадаємо, працівниця круїзного корабля розлютилася через одну скажену "звичку" пасажирів.
Як повідомляв "Знай.uа", не тільки смартфони та ноутбуки: якою могла бути машина від Apple
Знай.ua писав, пілоти літака заснули під час рейсу: на борту було 153 пасажири